Eerste dag school

7 november 2017 - Northfield, Verenigde Staten

Welkom bij mijn nieuwe reisverhaal!

Zondagavond zaten we lekker in ons hotel in Boston om op maandagochtend richting Redemption Christian Academy te gaan. Ik vond het toch wel een beetje een gek idee: je gaat ergens verblijven voor 7 maanden, maar je weet amper hoe het eruit ziet. Na een aantal uren rijden door prachtige bossen en langs mooie meren waren we er eindelijk. Het was veel kleiner dan ik eigenlijk had verwacht, en er waren maar een aantal gebouwen. Dit is eigenlijk om de afleidingen weg te nemen, zodat de studenten zich volledig op school en basketbal kunnen focussen. We werden even rondgeleid en toen stond gelijk de eerste training op de planning. Deze was best pittig, zeker aangezien mijn medespelers topfit waren en al 2 maanden 1 a 2 keer per dag aan het trainen waren. Daarna ben ik met mijn vader gezellig in de kroeg basketbal wezen kijken :) Ook ben ik nog voor 1 nachtje bij hem blijven slapen omdat het beddengoed op school nog even geregeld moest worden. Dinsdag was de eerste echte schooldag, en die begon met fijne stilte en tijd om te bidden. De vakken gingen best aardig, maar sommige dingen gaan nog een beetje snel, maar wel echt heel leuk om mee te maken  hoe het hier gaat. S'avonds weer lekker getraind, en dit keer ging het al veel beter. Morgen mogen we met de bus naar Connecticut voor een uitwedstrijd, en die zal niet makkelijk gaan worden. Ik merk dat ik nog wel heel erg moet wennen aan alles, maar ik heb het gevoel dat dat best goed gaat komen.

Ik doe mijn best om foto's te plaatsen, maar de WiFi is niet heel goed hier, sorry!

1. Aron:
    8 november 2017
    Je bent al lekker bezig Axel. Over twee weken voelt het vast al een stuk vertrouwder allemaal. Veel succes met de wedstrijd! Groetjes, Lydia
  2. Theo:
    9 november 2017
    Wij hebben de bewegende beelden gezien van je eerste wedstrijd. Top!
    Groet, Theo
  3. Pappa:
    10 november 2017
    Topper, kijk uit met de snoertjes van de telefoon van de Wallmarkt ! volgens mij is mijn telefoon gecrasht..... bewaar het bonnetje effe als je wil.
    Veel plezier verder ! ik zit nu te wachten op vliegveld Boston met kapotte telefoon ! maar komt ook weer goed !
    Tot snel :-)