Drukke weken

13 december 2017

Welkom bij een nieuw reisverhaal.

Als eerst wil ik even mijn excuses maken voor het niet uploaden de laatste 2 weken, ik heb t wel wat drukker gehad maar ik ben het eerlijk gezegd ook een beetje vergeten. Ik ga vanaf nu zorgen dat er elke week sws 1 nieuwe blog opstaat.

Maar zoals gezegd heb ik het wel iets drukker gehad, want de weken om er een beetje in te komen zijn wel over nu, dus qua school en klusjes wordt er zeker wel wat meer van mij gevraagd dan eerder. De school staat erom bekend dat zij heel veel klusjes zelf oplossen, zo ook het afwassen en dergelijken, en laat dat nou net mijn taak zijn ;) samen met 2 anderen was ik elke dag 2 keer alles af, maar dat is hartstikke gezellig hoor :)

Ook huiswerk maken moet iets meer gebeuren, maar daar is ook niets mis mee haha. Ook basketbal gaat lekker, we spelen veel potjes in hele mooie zalen en tegen sterke teams, dus we verliezen wel aardig wat van die potjes, maar we worden elke week een stukje beter.

Ik zag aan het begin van de week dat er in Nederland sneeuw was gevallen, en ik had van een aantal teamgenoten gehoord dat er in Northfield ook aardig wat sneeuw kan vallen, en dat klopt ook. Het heeft de afgelopen dagen heel veel gesneeuwd en de sneeuw komt nu denk ik tot enkelhoogte, maar er gaat nog meer vallen deze week.

Even een anders soort blog, maar ik hoop dat jullie weer een beetje op de hoogte zijn.

Groetjes vanuit Amerika

1. Aron:
    14 december 2017
    Hoi Axel,
    Leuk weer van je te horen. Fijn dat je lekker bezig bent daar. Ja, samen afwassen kan heel gezellig zijn. De sneeuw is hier weer aan het verdwijnen, het zal bij jou wel langer blijven liggen. Ik vind het fijn te horen dat het goed gaat en dat je geniet van het vele basketballen. Veel succes en plezier daar en we wensen je een gezellige decembermaand toe.
    Lieve groet van Lydia en de mannen