Vlucht naar Amerika!

5 november 2017 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

Welkom op mijn blog!

Na lang wachten was het gisteren dan zover, de vlucht richting Boston!                   Na vrijdag een hele gezellige avond te hebben gehad, stapten wij om 5.00 de auto in, want we zouden om 9.15 vliegen.                                                                       De vliegreis verliep heel goed .Op het vliegveld van New York hadden wij een overstap van 3 uur, en die hadden we ook echt wel nodig, veel lange rijen en documenten die gecheck moesten worden. Maar 45 minuten later zaten wij al in Boston. In Boston hebben we gelijk een hele Amerikaanse auto gehuurd, een supergrote mooie Ford. S'avonds zijn wij een sportcafe in Boston ingedoken, het was daar echt typisch Amerikaans, heel veel schermen met sport en veel mensen die over vanalles en niets aan het kletsen waren. Binnen no-time raakten wij dan ook in gesprek met een aantal mensen uit Boston. Heel gezellige mensen, en toen ze hoorden dat we uit Nederland kwamen, waren ze niet meer stil te krijgen over hoe leuk Boston wel niet is (en volgens mij klopt dat ook)                                     Vandaag gaan wij lekker uitrusten en Boston nog eventjes bekijken.                         Morgen zullen we vertrekken naar Northfield, en dan gaat het echt beginnen!

Foto's komen later vandaag!

1. Erna:
    5 november 2017
    Goed om te horen dat alles goed verlopen is, Axel. Boston is inderdaad erg leuk ;-)
    Succes morgen!
  2. Aron:
    6 november 2017
    Hey Axel,
    Leuk van je te horen hoe het is in Amerika. We wachten het berichtje van morgen weer af.
    Groetjes van de Dekkertjes