Kerstvakantie

31 december 2017 - Troy, Verenigde Staten

Welkom bij mijn nieuwe reisverhaal!

Nadat we naar New York waren geweest voor een wedstrijd, begon de kerstvakantie voor ons, en veel studenten zochten dan ook hun familie op. Er zouden dan ook niet heel veel studenten op de campus blijven, maar gelukkig bleef het high school team grotendeels omdat zijn rond nieuwjaar een toernooi hadden in San Diego. Voor mijn team was eigenlijk ook een tripje naar Las Vegas gepland, maar dat is jammer genoeg uiteindelijk niet door gegaan. We zijn de hele vakantie op de campus in Troy geweest, en daar hebben we ook kerst gevierd. De dag voor kerst vond ik het wel lastig om te bedenken dat ik niet thuis zou zijn met kerst, zeker omdat ik kerst zelf heel gezellig vind. Maar ik bedacht me ook dat het hier heel gezellig zou kunnen worden, en gelukkig was dat ook zo, we hebben het niet heel uitgebreid gevierd, maar we hebben lekker basketbal kunnen kijken en lekker gegeten met een aantal jongens en de staff.

Het was hier de afgelopen weken wel ontzettend koud, ik heb zelf -20 voorbij zien komen op mijn telefoon.. Gelukkig heb ik het niet heel snel koud, maar dit was soms toch wel heel extreem. Ook hebben wij hier een hele hoop sneeuw, wat ik dan wel heel mooi vind. Het sneeuwruimen was wel onze taak, en dat was soms best wel pittig in die kou. Gelukkig hebben we hier ook een klein basketbalzaaltje en een PlayStation, waardoor we ons niet hoefden te vervelen en lekker bezig konden blijven met basketbal. Ook oud en nieuw wordt hier niet heel uitgebreid gevierd, wat ik zelf wel heel jammer vind, maar we zullen ook vast wel wat vuurwerk gaan zien :)

Ik hoop dat jullie een hele fijne jaarwisseling hebben!

Tot bij mijn volgende reisverhaal

1. Aron:
    31 december 2017
    Hey Axel,
    We zijn wel een beetje jaloers op jouw witte kerst. We hebben aan je gedacht terwijl we genoten van Harry zijn kookkunsten. Fijn dat je het toch gezellig hebt gehad met de jongens daar. We wensen jou en de rest een gezellige jaarwisseling toe! Bedenk dat je een nieuwe ervaring beleeft daar. Kijk je later vast met plezier op terug. Mooi nieuw begin gewenst!
    :-)
    Liefs, Lydia en de mannen